ورق upvc سایبان

ضخامت، عرض و طول ورق upvc چقدر است؟

ضخامت، عرض و طول ورق upvc چقدر است؟

ورق یو پی وی سی را به عنوان ورق شیروانی نیز امروزه می شناسند. بدون اغراق می‌توان این نوع ورق را یک جایگزین مقرون به صرفه در برابر سقف کاذب معرفی کرد. شما با کمترین هزینه زیر سازی می توانید استفاده از این نوع ورق را بسیار اقتصادی در نظر بگیرید.  در ادامه مطالعه این مقاله را جهت اشنایی شما با ضخامت، عرض و طول ورق upvc  مناسب می دانیم.

ورق upvc سایبان

ورق یو پی وی سی سایبان از جمله ورق های بسیار سبک وزن است که شما می توانید در کنار دیگر محصولات به ضمانت و گارانتی آن کاملاً مطمئن باشید. معمولاً طول عمر ورق های یو پی وی سی را چیزی مابین ۳۰ تا ۵۰ سال برآورد می کند که همین امر یکی از مزایا و ویژگی های اصلی آن ها به شمار می آید. شما بدون نیاز به عایق حرارتی می توانید نسبت به نصب ورق های upvc به عنوان سایبان اقدام نمایید. در حالت عادی در هر متر مربع شما ۵۰ کیلوگرم بار را می توانید برای تحمل وزن این ورق در نظر بگیرید. از جمله دلایلی که هزینه نصب این ورق را کاهش می دهد، این است که شما به پشم شیشه نیازی ندارید. به این دلیل که ورق های پی وی سی خود یک ورق کاملا عایق دما محسوب می شوند و شما متنوع ترین رنگ ها را می‌توانید سفارش و خریداری نمایید.

ورق upvc سایبان

مزایای استفاده از ورق های یو پی وی سی

این نوع ورق در عرض 22.5 تولید می شود، شما یک طول نامحدود را برای تولید ورق های یو پی وی سی می توانید در نظر بگیرید. ورق یو پی وی سی سایبان در طول های گوناگون با توجه به نظر مشتری تولید می گردند. ضخامت ورق نیز 2 میلی متر است. طول عمر این ورق در برابر اشعه uv را می توان یک ویژگی عالی معرفی کرد. توجه داشته باشید که امکان جابجایی ورق های  upvc نیز بسیار بالاست. همچنین در برابر شرایط جوی نامساعد همچون طوفان می توان نسبت به دوام و مقاومت این ورق مطمئن بود. دقت کنید که عدم صدا در زمان بارش باران را نباید به هیچ عنوان نادیده گرفت. چنانچه قصد دارید از یک سایبان یک طرفه استفاده کنید، وزن سبک upvc را نباید از یاد برد. محافظت در برابر نور خورشید و البته حرارت از جمله شاخص های اصلی ورق های یو پی وی سی به شمار می آیند. قوس پذیری بالا و قابل انحنا بودن ورق را نیز فراموش نکنید.

قیمت ورق یو پی وی سی

قیمت ورق یو پی وی سی سایبان بر حسب متر مربع محاسبه می شود و نمی توان قیمت ثابتی را برای مشخص کرد. چنانچه شما به صورت مستقیم نسبت به خرید این ورق اقدام کنید، بدون واسطه و با قیمتی ایده آل می توانید آن را تهیه کنید. نوع کاربرد، ابعاد و متراژ همگی جزء عوامل موثر در محاسبه قیمت هستند.

کاربرد ورق یو پی وی سی

کاربرد ورق یو پی وی سی

از جمله کاربرد های ورق یو پی وی سی می توان با توجه به شیب ۱۸.۵ تا ۶۰ درجه آن را برای سقف مورد استفاده قرار داد. برای بسیاری از ساختمان های کم طبقه، ویلایی و انواع پارک می توان از ورق های یو پی وی سی استفاده نمود. همچنین برای ساخت سایبان در انواع ادارات و منازل مسکونی نیز می توانید به کارآیی این ورق مطمئن باشید. قبل از خرید ورق بهتر است با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید تا با توجه به کارآیی مدنظر شما، بتوانید بهترین طول و عرض و ضخامت ورق را خریداری کنید.

سخن پایانی

ورق upvc سایبان بهترین گزینه برای استفاده این ورق در سقف و به عنوان شیروانی و معمولاً سایبان است. مواد اولیه برای ساخت ورق به کیفیت آن در طولانی مدت اشاره می کند. هرچقدر به کیفیت و نحوه تولید توجه بیشتری داشته باشید، قطعاً این اختیار را دارید که خرید خود را یک خرید اقتصادی تر برآورد کنید. معمولاً برخی از مشتریان نسبت به خرید با قیمت ارزان تمایل کمتری نشان می دهند. در صورتی که این تصور و عملکرد بسیار اشتباه است. تنها کیفیت تضمین کننده کارآیی محصول در دراز مدت است. در غیر این صورت باید به هزینه تعمیرات به صورت ریز و درشت توجه کنید. این موضوع را به هیچ وجه در هنگام خرید ورق یو پی وی سی نادیده نگیرید.